برج های نزدیک ایران مال منطقه ای در نزدیکی دریاچه چیتگر در منطقه ۲۲ تهران میباشد و تعدادزیادی برج در ضلع غربی شرقی و جنوبی آن ساخته شده است ایران مال (بازار بزرگ ایران) در یکی از بهترین منطقه آب و هوایی تهران ساخته شده است.

در این مقاله به معرفی برج های نزدیک ایران مال از جمله آن پامچال ارکیده،تریتوم ،آریا لبخند،نرگس صدف ،خلبانان، پاریز، پارلمان صیاد شیرازی ،همت و یاس در ضلع های مختلف آن میپردازیم.

 

ایران مال(بازاربزرگ ایران)

در ضلع غربی شمال دریاچه چیتگر واقع شده و از بزرگترین مراکز خرید خاورمیانه به شمار می آید.ایران مال دارای مراکز تفریحی ،رفاهی ،هتل فرمونت ،پیست هاکی روی یخ، پردیس سینمایی، هایپر مارکت ،مرکز واکسیناسیون، باغ ماهان ،کتابخانه عظیم ، آبنمای موزیکال موزه، آینه فودکورت و رستوران های مجلل است.به همین دلیل برج های نزدیک ایران مال مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته است.

منطقه ۲۲ تهران و برج های نزدیک ایران مال به علت داشتن امکانات رفاهی و تفریحی مثل ایران مال و تهران مال و بسیاری از مجموعه های تفریحی مثل سایت های پروازی(پاراگلایدر سواری)و آب هوای خوب منطقه به علت نزدیکی به دریاچه چیتگر و آبشار تهران و باغ گیاه شناسی که باعث داشتن آب و هوای بسیار مناسب از نظر کیفیت و به دور از شلوغی و آلودگی مورد استقبال بسیاری از ساکنین این منطقه قرار گرفته است.این منطقه به لحاظ دسترسی راحت از نظر حمل و نقل عمومی نیز مورد استقبال ساکنین منطقه قرار گرفته است.

 

برج های نزدیک ایران مال

 ۱.برج های ضلع غربی :

شامل برج های چیتگر است .برج های آماده سکونت در پهنه B غربی شامل B1/B3,G1/G2/G3/G4 در ۳۰طبقه مسکونی دارای امکانات رفاهی  کامل ساخته شده توسط بنیاد ارتش است.

۲.برج های ضلع شرقی:

برج های صیاد شیرازی که سه فاز دارد و ۱۵ الی ۲۰ طبقه میباشد برج های پارلمان و برج های همت یاس هستند.

۳.برج های ضلع جنوبی:

شامل برج های ارکیده

پامچال شامل ۶ برج

خلبانان

خلبانان شکاری و

امید در پهنه A شهرک چیتگر

 امین شامل۷ برج

 لوکس تریتیوم

برج لبخند۱ولبخند۲

برجهای پاریزصدف آریا نرگس

منطقه ۲۲ تهران به علت مجاورت بازار بزرگ ایران (ایران مال)در مرکز مسافت بین استان تهراتن و استان البرز متقاضی خرید برجهای اطراف ایران مال را افزایش داده است.

 

بررسی چشم اندازوموقعیت برج ها

با بررسی دقیق تر در مورد برج ها در نزدیک ایران مال به این نتیجه میرسیم که این منطقه چشم انداز بسیار مناسبی دارد.مجموعه فرهنگی و تفریحی جذاب آن باعث جذب مخاطب شده است.

 برجهای نزدیک ایران مال فاصله کوتاهی از سروستان و بوستان داردبه همین دلیل ویو خوبی دارد ساکنان ایران مال میتوانند بعد از طی کردن مسیر کوتاهی به امکاناتی مثل پردیس سینمایی و باغ کتاب مراکز خرید و امکانات ورزشی و تفریحی دسترسی داشته باشند. 

مجموعه بزرگ ایران مال به عنوان یک منطقه گردشگری در شمال غربی تهران در منطقه۲۲ تهران است راههای وردودی به این منطقه  از انتهای بزرگراه همت غرب و بزرگراه شهید خرازی است.

 

عوامل تاثیرگذاربرقیمت برج ها

۱. قیمت آپارتمان در نزدیک ایران مال

قیمت آپارتمان میتواند یکسان باشد یا اختلاف کمی داشته باشد اما چیزی که اختلاف قیمت کمی داشته باشد ارزش زمین و تراکم است .ایران مال مثل بعضی دیگر از محله های آن یک منطقه توریستی است ؛برای همین پروژه های آن ارزش اقتصادی بالایی دارند .امکاناتی مثل موارد زیر باعث شده است که در منطقه ۲۲ تهران دارای ارزش بالایی داشته باشد.

۱.باغ دیدارکه به شیوه باغ قدیمی طراحی و ساخته شده.

۲.بازارسنتی که برخلاف اسم آن دادای مراکز خرید مدرن است.

۳.کتابخانه جندی شاپور با معماری زیبای ایرانی و اروپایی .

۴.مسجد جامع با معماری و هنرهای ایرانی و اسلامی طراحی شده اند.

به طور کلی قیمت برج ها در نزدیک ایران مال نسبت به سایر پروژه ها گرانتر است؛ زیرا موقعیت مکانی این برجها خیلی مناسب بوده؛ و نزدیک بودن به ایران مال باعث بالا رفتن قیمت این برج ها شده است.

۲.بررسی موقعیت برج های نزدیک ایران مال نسبت به وسایل حمل و نقل عمومی

برج های نزدیک ایران مال به وسایل نقلیه عمومی شرایط بسیار مناسبی دارد؛ که می توانید از طریق خودرو های شخصی ؛مترو؛ اتوبوس و تاکسی به این منطقه رفت و آمد داشته باشید ؛از بزرگ راه خرازی خیابان چهار باغ خیابان ایران خودرو و بلوار طبیعت مسیر های رفت و آمد به این منطقه میباشد .

خط پنج مترو در ایستگاه ایران خودرو دسترسی از طریق خط مترو به برجهای نزدیک ایران مال است که بیرون ایستگاه مترو تاکسی حضور دارند که برای جابه جایی مسافران به سمت ایران مال را بر عهده دارند.

تاکسی های ویژه یکی دیگر از امکانات برج های نزدیک ایران مال است که خودرو هایی بسیار مدرن و با رانندگانی آموزش دیده و ماهر آماده ارائه خدمات به مسافرین این منطقه را بر عهده دارند.

امیدواریم در این مقاله به سوالات شما پاسخ داده باشیم. اما اگرسوال یا ابهامی در این خصوص دارید، می توانید به سایت سیب 22 مراجعه نمایید.