مانکن طلا و جواهر با ادغام هنر و زیبایی ، از مانکن های قدیمی کاملاً متفاوت است. این مانکن ها، چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کنند.

برای نمایش گذاشتن انواع طلا و جواهرات به مانکن طلا نیاز است. مانکن های جواهرات بر روی پیشخوان، ویترین و قفسه های طلافروشی قرار می گیرند. مانکن های جواهرات جدید بر اساس سبک های خاصی طراحی می شوند. این مانکن ها می توانند هنر و زیبایی را همزمان به تصویر بکشند.

ضرورت استفاده از مانکن طلافروشی

استفاده از مانکن طلا و جواهر با ادغام هنر و زیبایی برای هر طلافروشی ضرورت دارد. مانکن طلا، همانند یک نمایشگری است که ظاهر و جزئیات طلا و جواهرات را نمایش می دهد. مانکن ها، جلوه ای خاص به ویترین طلافروشی می دهند و مشتری را جذب خود می کنند.

مانکن ها از این پتانسیل برخوردار هستند که نمایش بهتری از زیورآلات ارائه دهند. زیورآلات، ظریف هستند و دیدن آنها دشوار است. بنابراین اگر از مانکن های طلا استفاده نشود، تماشای زیورآلات در ویترین دشوار خواهد بود. این مسئله سبب می شود که مشتریان ارزیابی خوبی از طلا و جواهرات نداشته باشند. با انتخاب زیباترین مانکن ها و قرار دادن آنها در موقعیت مناسبی از ویترین به خوبی می توان طلا و جواهرات را با خصوصیات دقیق خود مشاهده کرد.

ویژگی های مانکن طلا و جواهر با ادغام هنر و زیبایی

این مانکن ها که اوج زیبایی و جذابیت هستند، سبک و قابل حمل هستند. جابه جایی این مانکن ها بسیار آسان است. بنابراین طلافروشان به آسانی چیدمان ویترین خود را انجام می دهند و هر زمان که بخواهند، چیدمان ویترین را مجدد تغییر می دهند.

تنوع طرح و رنگ مانکن های طلا بسیار زیاد است. مانکن های طلا را می توان به صورت سفارشی ساخت. بنابراین، امکان به خرج دادن خلاقیت و ابتکار در طراحی انواع مانکن های طلا وجود دارد.

انتخاب مانکن طلا و جواهرات با توجه به نوع جواهرات

مانکن طلا و جواهر با ادغام هنر و زیبایی به شکل های مختلفی تولید می شود. مانکن باید با توجه به نوع جواهر استفاده شود. برای جواهرات کلاسیک باید مانکن های ساده و مینیمالیستی را انتخاب نمود. بهترین مانکن برای جواهرات مدرن، مانکن هایی با طراحی پیچیده و پر زرق و برق هستند که جذابیت زیادی دارند.

با توجه به این توضیحات برای جواهرات کلاسیک باید مانکن های نیم تنه ساده، مانکن های دست ساده و مانکن های سر ساده را انتخاب نمود. برای جواهرات مدرن و جدید باید مانکن های نیم تنه پیچیده، مانکن های دست پیچیده و مانکن های سرپیچیده را انتخاب نمود. بهترین مانکن برای جواهرات نفیس و گران بها، مانکن های تمام قد و مانکن های عروسکی می باشند.

مزایای استفاده از مانکن طلا و جواهر با ادغام هنر و زیبایی

جلب توجه مشتریان: این مانکن ها به خوبی می توانند نگاه مشتریان را جلب خود کنند و طلا و جواهرات موردنظر را به دل مشتریان بنشانند.

نمایش بهتر جواهرات: با مانکن ها می توان نمایش دقیقی از طلا و جواهرات به معرض نمایش گذاشت تا در تصمیم گیری مشتریان مؤثر واقع شود.

تسهیل مقایسه جواهرات: با استفاده از مانکن طلا و جواهر با ادغام هنر و زیبایی می توان کار مقایسه میان انواع طلا و جواهر را آسان کرد.

نکات انتخاب مانکن‌های طلا

-         اندازه مانکن باید به دقت بررسی شود. با توجه به فضای ویترین ها و قفسه ها باید اندازه مانکن را تعیین نمود.

-         رنگ مانکن باید با توجه به دکور انتخاب شود. تناسب میان رنگ دکور و مانکن، بسیار مهم است.

-         جنس مانکن باید به گونه ای باشد که از طول عمر بالایی برخوردار باشد.

-         پوز و مدل مانکن باید متنوع باشد تا بتوان جواهرات را به حالت های گوناگون نمایش داد.