یونولیت برای بسته بندی تلویزیون از هر حیث بسیار مناسب است و می تواند مانع از هرگونه آسیب دیدگی و خربی این وسیله در زمان جابجایی شود.

یکی از کاربردهای یونولیت، بسته بندی است. صنعت بسته بندی باید از متریالی استفاده کند که از هر نظر مقاوم و عایق باشد. متریال مختلفی برای بسته بندی قابل استفاده هستند. اما تنها برخی از آنها می توانند با کمترین هزینه موجب حفاظت حداکثری از محصولات موردنظر شوند.

مزایای استفاده از یونولیت برای بسته بندی تلویزیون

یونولیت موجب کاهش هزینه بسته بندی لوازم صوتی و تصویری می شود. چرا که از قیمت پایینی برخوردار است.

 یونولیت موجب می شود که ضربات وارده به کارتن های بسته بندی تلویزیون در زمان جابه جایی موجب صدمه دیدن تلویزیون نشود.

پلاستوفوم می تواند شرایطی را ایجاد کند که در صورت قرارگیری تعداد زیادی از کارتن های تلویزیون بر روی یکدیگر در زمان حمل، آسیبی به تلویزیون وارد نشود. زیرا یونولیت دارای تحمل وزن است و نیروی ناشی از وزن را به تلویزیون انتقال نمی دهد.

 یونولیت برای بسته بندی تلویزیون ، بسته بندی شکیلی را انجام می دهد.

یونولیت از چندین جهت عایق است و این مسئله سبب می شود که از تلویزیون به خوبی محافظت کند.

مراحل تولید یونولیت بسته بندی TV

یونولیت را در سه مرحله تولید می کنند. نخست، مواد اولیه را با بخاردهی حجیم می کنند تا به حجم چندین برابری خود برسد. برای این کار از دستگاه های خاصی استفاده می کنند. به مرحله اول تولید یونولیت، پیش انبساط گفته می شود.

در مرحله دوم باید تهویه مواد انجام شود. بدین منظور باید اقدامات لازم انجام شود. در این مرحله مشخص می شود که ده درصد حجم یونولیت از هوا و نود درصد حجم یونولیت از پلاستیک است. مواد یونولیت را باید هوادهی کنند تا خنک شوند و سپس به سیلوهای ذخیره انتقال دهند تا به مدت لازم استراحت کنند. این مرحله، تهویه است.

در سومین مرحله از تولید یونولیت برای بسته بندی تلویزیون باید قالب سازی انجام شود. قالبی که مخصوص یونولیت بسته بندی TV است را از قبل آماده نموده و سپس مواد یونولیت را به داخل این قالب ها می ریزند تا مطابق با این قالب ها، فرم بگیرند.

دو فرآیند قالب گیری برای تولید یونولیت

برای قالب گیری یونولیت ها می توان از دو فرآیند استفاده نمود. در فرآیند اول باید بلوک های یونولیتی بزرگی تولید کنند. این بلوک ها دارای کاربردهای خاص خود هستند. اما در فرآیند دوم با توجه به نوع محصول موردنظر به صورت سفارشی برای تولید یونولیت اقدام می کنند. در واقع در این مرحله، از قالب های خاصی برای تولید یونولیت استفاده می کنند که ساخت قالب با توجه به فرم محصول موردنظر انجام می شود. برای یونولیت TV از فرآیند دوم استفاده می شود.

خرید یونولیت برای بسته بندی تلویزیون

یونولیت بسته بندی TV را از برترین تولیدکنندگان یونولیت خریداری کنید که بر اساس جدیدترین متدهای روز دنیا به تولید یونولیت اقدام می کنند. بر اساس ابعاد و ویژگی های محصول به انتخاب بهترین مدل برای یونولیت بسته بندی TV اقدام می شود. ممکن است یونولیت بسته بندی TV سراسر تلویزیون را پوشش دهد و ممکن است تنها در گوشه های تلویزیون به کار برود. بنابراین با توجه به خواست کارفرما و بررسی های به عمل آمده توسط کارشناسان، بهترین طراحی یونولیت بسته بندی TV انجام می شود.

سفارش تولید باکیفیت ترین و مقاوم ترین یونولیت بسته بندی TV را به مجموعه ایران ورق ارائه دهید. این مجموعه با سالها تجربه می تواند بهترین یونولیت بسته بندی را با کیفیت بسیار بالا تولید کند. کارخانه داران تلویزیون اطمینان داشته باشند که مجموعه ایران ورق به کیفیت یونولیت تولیدی خود، اهمیت بسیار زیادی می دهد.